Regulamin

REGULAMIN § 1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych i kosmetologicznych, świadczonych przez Beauty Home Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Grunwaldzka 4/3, 80-236 Gdańsk, o nadanym numerze NIP: 9571143192, zwanym dalej „Salonem”.
  2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego lub kosmetologicznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia. Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.
  4. Godziny otwarcia Salonu:
  5. a) od poniedziałku do piątku od 9 do 19 oraz w soboty od 10 do 14, w niedziele Salon jest nieczynny;
  6. b) w dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy Salon jest nieczynny;
  7. c) za zgodą Pracownika Salonu istnieje możliwość́ dopasowania godzin wizyty Klienta do jego indywidualnych potrzeb.
  8. Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.
  9. Regulamin jest dostępny w każdym czasie na stronie www.beautyhomegdansk.pl oraz na terenie Salonu
  • 2 Definicje
  1. Regulamin – oznacza regulamin Salonu Beauty Home, w którym zostały określone zasady korzystania z usług kosmetologicznych.
  2. Salon – Beauty Home Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku
  3. Pracownik – osoba wykonująca usługę̨ w Salonie w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej.
  4. Klient – to osoba, która przyjmuje usługę i za korzystanie z jej płaci
  5. Zabieg – to usługa kosmetologiczna lub z medycyny estetycznej świadczona przez Pracownika Salonu
  • 3 Klienci
  1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Zabieg może zostać wykonany u osoby niepełnoletniej, powyżej 13 roku życia, jeśli rodzic lub opiekun prawny wyraził pisemną zgodę. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub bez jej wyrażenia.
 
  • 4 Pracownicy
  1. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, zobowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
3.Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu. 4.Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń. 5.Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu. 6.Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP. 7.Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który w danym momencie przebywa na terenie salonu.
  • § 5 Świadczenie usług kosmetologicznych

Salon Beauty Home oferuje pakiety usług z zakresu kosmetologii estetycznej. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie salonu https://beautyhomegdansk.pl/ oraz (strona Booksy)

  1. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy ze względu na wiek, stan zdrowia, przebyte choroby lub tryb zżycia albo inne czynniki (np. ciąża, rozrusznik, przyjmowanie określonych leków itp.) nie zachodzą̨ przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń́ pozabiegowych. Wywiad zostaje przeprowadzony zgodnie z kartą wywiadu, która jest dostępna w siedzibie Salonu.
  2. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie zabiegu jakiejkolwiek biżuterii oraz wyłączenia urządzeń́ elektrycznych mogących zakłócić́ działanie wykorzystywanego do zabiegu sprzętu.
  3. Klient przed wykonaniem zabiegu zostaje powiadomiony o przeciwwskazaniach oraz skutkach ubocznych, jakie zabieg może wywołać́, jak i zaleceniach po zabiegowych.
  4. Przystąpienie do zabiegu jest jednoznaczne z oświadczeniem Klienta o akceptacji ryzyka, jakie zabieg lub jego powikłania mogą̨ spowodować́.
  5. Klient w trakcie zabiegu ma obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić́ przeciwwskazanie do dalszego przeprowadzenia zabiegu.
  6. Jeżeli taki sam lub podobny rodzajowo zabieg stanowi kontynuację w ramach określonej serii, to Klient każdorazowo przed przystąpieniem do kolejnego zabiegu ma obowiązek poinformować́ Pracownika o swoim stanie zdrowia oraz skutkach, jakie wywołał poprzedni etap zabiegu.
  7. Pracownik ma prawo odmówić́ wykonania lub kontynuowania zabiegu, jeśli: w jego ocenie zachodzą̨ wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa zdrowia lub życia Klienta przy przeprowadzeniu zabiegu; Klient jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających; Klient zachowuje się̨ w sposób wulgarny lub agresywny; zakończenie zabiegu może nastąpić́ po godzinie zamknięcia Salonu.
  • 6 Rezerwacja
  1. Klient powinien uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Salonie osobiście, telefonicznie pod numerem 792 905 035, e-mailowo na adres info@beautyhome.com lub poprzez stronę internetową www.beautyhomegdansk.pl.
  2. Rezerwację uważa się̨ za dokonaną jedynie w przypadku potwierdzenia jej drogą e-mail, za pomocą̨ sms lub w rozmowie z Pracownikiem Salonu.
  3. Na zarezerwowane zabiegi należy się̨ zgłosić́ najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną.
  • 7 Czas przeznaczony na zabieg/Odwoływanie wizyt
  1. W przypadku spóźnienia Klienta Salon zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu świadczenia usługi, z jednoczesnym utrzymaniem pełnej ceny za świadczoną̨ usługę̨, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do anulowania rezerwacji i niewykonania zabiegu.
  2. W przypadku opóźnienia się̨ zabiegu z przyczyn lezących po stronie Pracownika Salonu, żaden z etapów usługi nie zostanie skrócony.
  3. Odwołanie wizyty przez Klienta jest możliwe 24 godziny przed zaplanowanym Zabiegiem.
  4. Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż̇ 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta.
  5. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością̨ umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym Klient zostanie poinformowany przed upływem 24 godzin od terminu zabiegu, z wyjątkiem sytuacji losowych i niezależnych od Pracownika Salonu, gdzie termin 24 godzin może być́ niedochowany.
  • 8 Ceny i płatności
  1. Ceny świadczonych usług i innych produktów są̨ podane w cenniku dostępnym w siedzibie Salonu oraz na stronie https://booksy.com/pl-pl/105424_beauty-home-karolina-ratajczyk_salon-kosmetyczny_20383_gdansk?do=invite#ba_s=dl_1
  2. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonany lub rozpoczęty zabieg.
  3. Formami płatności jakimi Klient może dokonać zapłaty są:
  4. a) karta płatnicza przy użyciu terminala
  5. b) gotówką w kasie
  6. Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na określone zabiegi oraz inne produkty. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być́ obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną̨ podane do publicznej wiadomości w czasie trwania promocji. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę̨ zabiegu nie przysługują̨ żadne roszczenia.
  7. Promocje i rabaty oferowane Klientom Salonu nie łączą się̨.
  8. Jeżeli zabieg jest podzielony na kilka etapów, wykonywanych w rożnych terminach, to niewykonanie zabiegu z przyczyn opisanych pkt § 5 Świadczenie usług kosmetologicznych ppk 8 i 9 Regulaminu nie powoduje zwrotu uiszczonej ceny.
  9. W Salonie dostępne są̨ także Vouchery, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonych zabiegów w terminie do 6 miesięcy od daty zakupu Vouchera. Zasady zakupu i korzystania z Vouchera zostały opisane w osobnym regulaminie (link jako osobny regulamin pod voucher)
  • 10 Reklamacje
  1. Klient ma prawo złożyć́ reklamację z tytułu świadczonej przez Salon usługi w terminie do 7 dni od daty wykonania usługi lub wystąpienia niepożądanych efektów. Formularz reklamacyjny dostępny jest na stronie internetowej Salonu www.beautyhome.pl/regulamin/
  2. Reklamację składa się̨ w formie pisemnej osobiście w Salonie lub listem poleconym za pośrednictwem placówki pocztowej na terenie RP na adres ul. Grunwaldzka 4/3, 80-236 Gdańsk.
  3. W treści reklamacji należy podać́ datę̨ oraz opis świadczonej usługi, imię̨ i nazwisko Pracownika, który wykonywał usługę̨, opisać́ zarzuty, załączyć́ fotografię miejsca, gdzie niepożądany efekt wystąpił (lub dokumentację medyczną), jak i przestawić́ dowód płatności za usługę̨.
  4. Reklamacja spełniająca wymogi zawarte w ppk 3 zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni liczonym od daty otrzymania pisma.
  5. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klientowi przysługuje zadanie wykonania zabiegu korygującego w Salonie przez innego Pracownika albo zwrot ceny uiszczonej za niepoprawnie wykonany zabieg.
6.W przypadku odmowy uznania reklamacji za zasadną, Klientowi przysługuje prawo dochodzenia swych roszczeń́ w postepowaniu mediacyjnym lub przed właściwym sądem, z zastrzeżeniem, że wszelkie spory winny być́ w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  • 11 Odpowiedzialność
  1. Recepcja oraz inne częsci Salonu są monitorowane.
  2. Salon jest objęty wewnętrznym monitoringiem, ze względu na bezpieczeństwo klientów oraz obsługi salonu. Akceptacja regulaminu salonu Beauty Home jest równoznaczna z akceptacją na rejestrację wizerunku.
  3. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie prawni.
  4. Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
  5. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń o stanie swojego zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu.
  6. Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką, a każdy klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.
  • 12 Przetwarzanie danych osobowych
  1. Udostepnienie danych osobowych przez Klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Salon zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
  2. Informacje dotyczące przetwarzania danych klientów zawarte są w Polityce Prywatności, która jest dostępna na stronie internetowej www.beautyhomegdansk.pl.
  • 13 Pozostałe postanowienia
  1. Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
  2. W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy Salonu nie wykonają umówionej usługi. Wymienione osoby oraz zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z salonu.
  3. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
  4. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Beauty Home zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.
  • 14 Postanowienia końcowe
  1. Językiem stosowanym w relacjach pomiędzy Salonem, a Klientem jest język polski.
  2. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy oraz kart wywiadu po uprzednim zgłoszeniu w siedzibie salonu Beauty Home.
  3. Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie oraz może dokonywać́ zmiany w cenach i opisach Zabiegów bez uprzedzenia i poinformowania. Nowe postanowienia obowiązują od momentu ich opublikowania w Salonie. Zmiany nie są̨ wiążące dla Zabiegów dokonanych przed zmianą.
  4. Na terenie Salonu panuje zakaz nagrywania wizerunku i głosu oraz fotografowania Pracowników albo innych osób przebywających na terenie Salonu, bez ich wcześniejszej zgody oraz nagrywania lub fotografowania sprzętu wyposażenia Salonu bez zgody właściciela pod rygorem kary finansowej do kwoty 10.000 zł.
  5. Wszelkie spory między Salonem a Klientem – pod warunkiem ich obopólnej zgody – w pierwszej kolejności rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora.
  6. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, sądem właściwym miejscowo do rozpatrywania sporów będzie sąd właściwy dla siedziby Salonu (tj. sąd w Gdańsku), a w przypadku Klienta sąd właściwy według zasad ogólnych. Klient ma także możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz przepisy o ochronie danych osobowych.
8.Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.  

REGULAMIN ZAKUPU VOUCHERA

I. Definicje:

  • Salon BEAUTY HOME przy ul. Grunwaldzka 4/3., którego właścicielem jest Karolina Ratajczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Beauty Home Sp.z o.o., ul. Grunwaldzka 4/3, 80-236 .Gdańsk, NIP 957 114 31 92., REGON:521767391
  • Usługa – rozpoczęty lub zakończony zabieg kosmetologiczny albo medycyny estetycznej świadczony przez Pracownika Salonu.
  • Pracownik – osoba wykonująca usługę w Salonie w ramach umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej.
  • Voucher – karta podarunkowa imienna lub na okaziciela posiadająca niepowtarzany numer identyfikacyjny do wykorzystania na dowolne usługi świadczone w Salonie Beauty Home w Gdańsku.
  • Nabywca – pełnoletnia osoba fizyczna oraz osoba niepełnoletnia powyżej 13 roku życia, która dokonała zakupu Vouchera za zgodą jej rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego, akceptująca postanowienia niniejszego Regulaminu.

Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna oraz osoba niepełnoletnia powyżej 13 roku życia, która korzysta z Vouchera za wyraźną zgodą jej rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego, akceptująca postanowienia niniejszego Regulaminu.

  • Voucher wystawiony jest na określoną kwotę lub wybrany zabieg.
  • Voucher imienny może być przeniesione na inną osobę.
  • Voucher nie może być zamieniony na ekwiwalent pieniężny oraz nie podlega zwrotowi w całość ani w niewykorzystanej części.
  • Przy realizacji Vouchera nie przysługuje prawo otrzymania reszty, gdy wartość świadczonej usługi jest niższa niż wartość Vouchera.
  • Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy wartością Vouchera a ostateczną kwotą rozliczenia gotówką albo kartą płatniczą zgodnie z treścią Regulaminu Salonu.
  • Zasady korzystania z usług Salonu, płatności oraz reklamacje zostały przedstawione w Regulaminie Salonu, który jest zapisem uzupełniającym niniejszy Regulamin (link do Regulaminu Salonu).
  • Termin ważności Vouchera: 6 miesięcy
  • Voucher jest ważny do dnia wskazanego w jego treści.
  • W przypadku gdyby w treści Vouchera nie została wskazana data ważności, wówczas Voucher jest ważny przez okres 6 miesięcy od daty zakupu.
  • Data ważności Vouchera nie ulega przedłużeniu.
  • Voucher nie łączy się z promocjami i rabatami.
  • Salon nie ponosi odpowiedzialności za Voucher, który został utracony lub uszkodzony po jego przekazaniu Nabywcy albo utracił swoje cechy charakterystyczne, dzięki którym można było odczytać treść kwoty, datę ważności lub opis zabiegu.